1 Ekim 2015 Perşembe

Ne ?



Arkada çocukluğu bırakmak mı dersin ? Elinden tutup aynı yolu yürümek mi ? İçinde yaşadığın hayata dahil etmeyi onu da mı yoksa içinde yaşattığın hayatta saçlarını sevmeyi onun da mı ?
Daha çok bilmek için büyümeyi istedim.
Gördüm, bildim, kırıldım. Yetmedi, yıkıldım. Bildiğin bir şey ayağını tutup, öyle çekiyor ki bazı anlar, Çin Mitolojisi falan dev efsane! 
Yoksa şu bileklerimizdeki kırmızı bağ, takılır mı böyle karanlıklara ? 
Kapılardan geçmek için büyümeyi sabırla bekledim.
Şimdi büyüdüğüm için sabrediyorum. 
Kapılardan geçtim. Önceleri yurdum diyeceğim bir yer vardı, şimdi sabah mektup bırakıp, kapının menteşesinden çıkan sesi duymak oldu.
Hayır, küçüktük de ne oldu ?
Büyüdük, ne oldu ?
Yahu siz şöyle desenize; bu dünyanın kanunu budur küçüğüm, büyüyerek kaçamazsın.