11 Ağustos 2016 Perşembe

Üç Güzel Adam ve Ben Sırt Çantalı Kız

Resululahla Benim Aramdaki Farklar

Ah Muhsin Ünlü'yle Benim Aramdaki Farklar


Ah Muhsin Ünlü, Alper Abi ve Ben Kimsem Artık

                                       




Ali Abi, Alper Abi ve Ah Muhsin Ünlü süper düşünen adamlar.
Benim ise düşündüklerim hiç yolunda gitmez.
Üçü de yolda Ebu Bekir'i görse, diyecek bir şeyleri olur.
Ben yolda Ebu Bekir'i görsem, sanırım fark etmem.
O zaman Ebu Bekir bana ne derdi, hiçbir fikrim yok.
Resulullah yalan söylemezdi. Ali Abi annesi onu döverken bile yalan söylüyormuş.
Annem benimle konuşmayınca ben hiç ağlamadım. Çünkü ben çok ağladım, anneme yalan söyleyecek kadar bile sohbetim olmadı.
Ali Abi yolda Azrail'i görse, kafa tutar. Ben Azrail'i kardeşimin yanında yakalasaydım, ona şöyle bir bakardım.

O bakışımı annem görse, yanında olmadığına ağlardı.
Konuşamadığımı Resulullah görse, belki benimle konuşurdu. Benim konuşurdu ve ben Ona derdim ki '' Bu acı geçecek mi ey Allah'ın Resulu ''
Resulullah orada olsaydı, annemin elini tutardı ve derdi ki '' Kızım, yanlış yapma ''
Ben oradaydım, annemin elini tutmadım.
Kardeşim saçını okşayınca uyurdu, siz görseniz, böyle uzun uyumasın isterdiniz. Ben gördüm, küçüktüm, anlamadım.
Ah Muhsin Ünlü çok üzülmüş annesi ölünce. Benim anneannem öldü, ben Ah Muhsin Ünlü ah! diye ağladım. Bir de üşüdüm ağlarken.
Ali Abi ise hepten endişeli. Alper Abi'nin ayşe kadın pişirirmiş annesi.
Benim annem ile ilgili pek anım yok

.
Ah Muhsin Ünlü şanslıymış, onu şair eden annesi varmış. Ali 
Abi'nin annesi çay demler şimdi, öleceğine inanmazsınız. Alper abi 
biraz daha şanssız. Ne de olsa, annesi de o da ölü.
Ah Muhsin Ünlü bana göre çok daha şanslı, iş yapmasa da filmlerini çekmiş.
Ben ilk film çekeceğim, dediğimde gülmeyen kalmadı. Zerre kadar şansım yok, kimse beni filminde oyuncu da yapmaz.
Ne tuhaf. Anneler hayattayken bile... Anneler hayattayken bile çocuklarının hayallerine sarılamıyorlar, ne tuhaf...
Olamaz, dedim nefesimi alıp da veremeyince. Annem gelse de nefes olsa bana, çocukluğum ferahlasa.
Resulullah beni dua edip, ağlarken görse, saçımı okşardı.
Ben de Ona derdim ki '' Yetim kızı kendine evlat sayan Muhammed, ben de yetim bir kızım ''
Annem duysa, pişmanlıktan ölürdü.
Nasıl olsa annem yaralı, ben Alper Abi'den daha ölü.